Alexandra are 400 de lei . Isi cumpara o rochie care costa 100 de lei , o treime din rest este suma necesara cumpararii unui rucsac , iar cu a zecea parte din suma ramasa dupa ce a cumparat rochia si rucsacul o sa-si cumpere o brosa . Cu ce suma ramane Alexandra daca cumpara rochia , rucsacul si brosa ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-16T22:57:26+03:00
400-100=300 lei -restul

1/3 din 300=  1/3*300=  100 lei -pt rucsac

300-100=200 lei -noul rest

1/10 din 200= 1/10 *200= 20 lei -pt brosa

100+100+20= 220 lei a cheltuit pt toate cele 3 obiecte

400-220=180 lei i-ar mai ramane
2014-08-16T22:58:00+03:00
Rochia=100lei     rest=400-100=300lei
rucsac=1/3*300lei=100 lei    rest=300-100=200lei
brosa=1/10*200lei=20 lei   rest=200-20=180 lei