Răspunsuri

2014-08-16T19:04:23+03:00
Vast=atribut adjectival

au construit=predicat verbal

o civilizatie= complement direct

de oameni=atribut substantival prepozitional
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-16T19:53:55+03:00
    vast = atribut adjectival (care teritoriu?)
.................................................................................................................................
   au construit = predicat verbal 
(ce se spune despre subiect ?) 
     - ''''au construit''' este la timpul perfect compus adică e format din forma specifica a verbului a avea ''''AU''''' și participiul trecut al CONSTRUIT.
.................................................................................................................................
    civilizație= complement direct (ce au construit ?)
  - nu este subiect pentru ca subiectul este '''''incașii'''''
.................................................................................................................................
    de oameni = atribut substantival prepozițional 
(care milioane ?)
   - este atribut substantival pentru ca se exprima prin substantivul comun ''''oameni''''' si este prepozitional pentru ca este insotit de prepozitia cazului acuzativ '''de''
.................................................................................................................................    
 
                                  
5 4 5