Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-16T18:29:58+03:00
Batut in cap=tampit (loc.adj.)
Batator la ochi =evident(loc,adj)
A rosii obrazul(loc.adij)
3 3 3
2014-08-16T18:35:24+03:00
Lovit  in cap=accidentat-loc.adj.)
Credea ca nu se vede la ochi =nu va observa nimeni-loc,adj)
A rosii =a se rusina-loc.adij)
 Cred ca acestea sunt foarte potrivite..Mie mi-au folositt!Sper ca te-am ajuta
t
pai la a rosii unde e cuvantul??
a!am uitat!da scuze!