Ce elemente de portret fizic contribuie la carcterizarea personajului Lefter Popescu ?
Ce personaje contribuie la caracterizarea lui Lefter Popescu ?
Care este modalitatea principala de caracterizare a lui Lefter- directa sau indirecta ?
Crezi ca Lefter Popescu estd invins de destin sau de propria naivitate ?
Tu cum ai fi procedat daca te-ai fi aflat in situatia personajului ?

2
Puteti raspunde doar la cele la care stiti, nu la toate neaparat

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-16T19:18:18+03:00
1. Fapte, limbaj, imbracaminte 2. Mama-mare, mamitica, tanti Mita 3.Directa si indirecra 3.hmmm :)) 5. As fi invatat mai mult pentru a nu ajunge repetanta
Scuzeeeeeeeeeeeeeee! Ma gandeam la D-l Goe, nu stiu de ce. 1.Numele sau Eleutheriu ce este unul pretentios iar porecla Lefter ilustreaza starea lui financiara si ideea ca dl. Popescu este ocolit de noroc.. Este mic functionar la un minister din Bucuresti. Autorul ignora fizionomia personajului care nu ar avea nici o importanta in opera. Accentul cade pe portretul moral.
Este pesimist, se crede superior, scandalagiu. Agresivitatea lui Lefter este ilustrata si de limbaj, prin dialog ce este un mijloc indirect de caracterizare al peronajului. Locuinta dl. Lefter este un procedeu indirect prin care este sugerata conditia materiala a familiei, care il determina pe dl Lefter sa joace la loterie in mod repetat
Asta ne-a dat profesora. Sunt idei simple. Le poti dezvolta si tu daca citesti cu atentie :)
Multumesc :) si noua ne-a dat cam tot acceleasi, dar nu am inteles prea bine unele intrebari... mersi din nou :)
Cam astea sunt...
2014-08-16T19:19:44+03:00
Maine  caut si iti si dau un raspuns! Bineinteles voi cauta ce este mai bun!

1 5 1