Cine ma poate ajuta si la exercitiul 1 b
Va rog ajutati-ma la tot exercitiul 1 lasa-ti mesaj ca eu ies dar cand intru vad mesajele multumesc mult :* :)

Răspunsuri

2014-08-16T16:55:20+03:00
Amplifici pentru a avea aceeasi numitori la rpima paranteza faci scaderea. La a doua paranteza faci la fel ca la prima numai ca aduni. Apoi inmultesti prima fractie cu a doua inversata. Adica numitorul va fi sus iar numaratorul jos. Daca ai simplificari simplifici. Transformi 0,(3) care e 1 pe 3 apoi inmultesti 8 cu 3 pe 1.
Sper ca ai inteles...
Ai messenger ?
Nu am inteles te rog zimi cum se face tot exercitiul si care e si raspunsul , multumesc!
Scuze ca nu ti-am explicat bine...
Nu-i nimic dar te rog incearca sa-mi faci tot exercitiul si fa-l cu mi-a facut fata care mi-a mai raspuns te rog mersi mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-16T18:02:03+03:00
(5/12 - 7/24) : (-7/18 + 11/36)  * 8/0,(3)  = (10/24 - 7/24) : ( -14/36 + 11/36) * 8/0,(3) =
3/24 :(-3/36) * 8/0,(3) = 1/8 : (- 1/12) * 8/0,(3) = 1/8 * (-12) * 8/0,(3) = 12/8 * 8/0,(3) = 3/2 * 8 : 1/3 = 3/2 * 8 * 3 = 72 / 2 = 36
AM ADUS LA ACELASI NUMITOR 24 SI 36, AM SIMPLIFICAT, -3/ 36 SIMPLIFICAT DA - 1/12 SI AM INMULTIT CU INVERSUL LUI, ADICA - 12.  0,(3) ESTE 1/3 SI AM INMULTIT 8 CU INVERSUL LUI 1/3, ADICA 3 SI ..... = 32
SPER CA AI INTELES