Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-16T14:43:32+03:00
1)M₇ +M₇ +7 +M₇ +14+ M₇ +21= 154

4M₇ + 42=154

4M₇=154-42

4M₇= 112 |:4

M₇= 28

M₇+7= 28+7=35
M₇+14=28+14=42
M₇+21=28+21=49

2)M₅ +M₅+5+M₅+10+M₅+15+M₅+20+M₅+25=165

6M₅+75=165

6M₅=165-75

6M₅=90  |:6

M₅=15

M₅+5=15+5=20
M₅+10=15+10=25
M₅+15=15+15=30
M₅+20=15+20=35
M₅+25=15+25=40
2 5 2
2014-08-16T19:27:37+03:00
Asta a iesiitt...Cred..Da,a iesit! Glumeam ca nu..Deci..Uite:Incearca sa gandesti cand te uiti la relati,ok?
1)M₇ +M₇ +7 +M₇ +14+ M₇ +21= 154

4M₇ + 42=154

4M₇=154-42

4M₇= 112 |:4

M₇= 28

M₇+7= 28+7=35
M₇+14=28+14=42
M₇+21=28+21=49

2)M₅ +M₅+5+M₅+10+M₅+15+M₅+20+M₅+25=165

6M₅+75=165

6M₅=165-75

6M₅=90  |:6

M₅=15

M₅+5=15+5=20
M₅+10=15+10=25
M₅+15=15+15=30
M₅+20=15+20=35
M₅+25=15+25=40
1 5 1