Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T21:19:23+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Poti relata o intamplare ferma si serioasa  la inceput care apoi sa se complice usor si sa se rezolve ( nu stiu ceea ce se intampla acolo ) printr-un fel de joc mai mult creativ si totusi util si cumva ai putea sa legi la final fraza aceea pe care ti-o cere tie :)
1 5 1
2014-02-10T21:27:32+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Poti spune ca ai venit intr-o zi acasa si ti-ai dat seama ca ai foarte multe teme si in timp ce le faceai, ti-ai dat seama ca toate implicau joaca si erau usoare de inteles.
1 2 1