do re mi fa sol la si do
Gama majora reprezinta succesiunea sunetelor ,ascendent sau descendent, de la un sunet pana la aparitia lui intr-o octava superioara sau inferioara. De exemplu, incepem cu sunetul

DO si avem: DO, RE, MI , FA , SOL, LA , SI ,DO
Gama majora reprezinta succesiunea sunetelor ,ascendent sau descendent, de la un sunet pana la aparitia lui intr-o octava superioara sau inferioara. De exemplu, incepem cu sunetul
DO si avem: DO, RE, MI , FA , SOL, LA , SI ,DO
Do re mi fa so la si do -aceasta este gma do major

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-16T13:56:09+03:00
Do ,Re ,Mi Fa,Sol,La,Si,Do2 Sper ca team ajutat!!
2 3 2
2014-08-16T14:13:23+03:00
 Gama majora reprezinta succesiunea sunetelor ,ascendent sau descendent, de la un sunet pana la aparitia lui intr-o octava superioara sau inferioara. De exemplu, incepem cu sunetul

DO si avem: DO, RE, MI , FA , SOL, LA , SI ,DO
Comentariul a fost şters
Gama majora reprezinta succesiunea sunetelor ,ascendent sau descendent, de la un sunet pana la aparitia lui intr-o octava superioara sau inferioara. De exemplu, incepem cu sunetul

DO si avem: DO, RE, MI , FA , SOL, LA , SI ,DO
Gama majora reprezinta succesiunea sunetelor ,ascendent sau descendent, de la un sunet pana la aparitia lui intr-o octava superioara sau inferioara. De exemplu, incepem cu sunetul
DO si avem: DO, RE, MI , FA , SOL, LA , SI ,DO