Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-16T13:52:04+03:00
87:2=43 rest 1

numarul din mijloc este a+43,   a fiind primul numar, iar a+86 ultimul numar

a+43=200

a=200-43
a=157

157+86=243 -ultimul numar

157+158+....+243

S=(157+243)*87/2

S=400*87/2

S=200*87

S=17400
2014-08-16T13:56:00+03:00
A+a+1+a+2+a+3+.....+a+86

86:2=43

a+43=200
a=200-43
a=157

a+86=157+86=243

S=(157+243)*87/2

=400*87/2=

=200*87

=17 400