Mai mic ( <) , Mai mare (> ) Ex: 6<( mai mic decat..) 7 , 6> ( mai mare decat) 5.
Semnul mai mic: <. Semnul mai mare >.
Ca sa tii minte mai usor,cel mare ii arata cotu celui mai mic...
cel mare il impunge pe cel mic
ex 2 > 1

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-16T13:50:01+03:00
Mai mic< Mai mare> Sper ca team ajutat!!
Semnul mai mic < si semnul mai mare > : ex: 6<8 (cel mare i-l inteapa pe cel mic)
cel mare il impunge pe cel mic ex 2>1
2014-08-16T13:51:43+03:00
Semnul mai mic:<
semnul mai mare:>