Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-16T13:49:11+03:00
Rasarit de noapte -epitet personificator
apus de zile -epitet personificator

mandrii ca rasaritul soarelui -comparatie
se ofilea ca apusul soarelui in noiembrie -comparatie

rasarit stelar de stele -hiperbola
apus de pamant negru -hiperbola

caldura rasaritului albastru -epitet in inversiune
placarea apusului negru -epitet in inversiune

rasaritul si-a cantat amurgitul in norii pufosi de praf -personificare
apusul bate rasunator ziua ce-si pierde speranta luminii -personificare
9 4 9
2014-08-16T14:02:30+03:00
Epitet: Rasarit luminos, Apus cenusiu si molcom
comparatie: Se ivea rasaritul ca o noua speranta in sufletul naturii, Apusul cadea peste orizont ca o perdea de scantei
hiperbola:_
metafora: rasaritul- un crai din tari indepartate ce revine mereu, in fiecare dimineata, la orizont.; Apusul isi ascundea bila de aur dupa copaci
inversiune: Mandrul rasarit, 
Personificare: Rasaritul ferea perdelele de ceata ale diminetii; Apusul isi intindea rochia purpurie pe cer.
 Sper ca Ti-am dat macar o idee. :))

11 4 11