Alcatuieste enunturi cu urmatoarele ortograme:
oricum:__________________________________
ori cum:_________________________________
oriunde:_________________________________
ori unde:_________________________________
deloc:___________________________________
de loc:___________________________________
demult:__________________________________
de mult:__________________________________
devreme:_________________________________
de vreme:_________________________________

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-16T13:10:49+03:00
1.Oricum am merge,trebuie sa ne luam si mancare.
2. -Nu-i asa,ori cum?
3.As merge oriunde,doar sa nu citesc.
4.-Nu mergi aici,ori unde?
5.Nu vreau deloc sa merg la tara.
6.Acesta este un complement circumstantial de loc.
7.Demult am mers si eu la munte.
8.Avem de mult timp tema.
9.-Nu putem sa ne intalnim mai devreme?
10.De vreme ce nu ai venit,ai pierdut premiul.........sper ca te-am ajutattt:***

/:)
Comentariul a fost şters
aaaa...fata zambareataa..smile
Comentariul a fost şters
multumesc:):):):d:d
2014-08-16T13:11:36+03:00
Oricum trebuia sa merg la dansuri. Oriune vei fi alaturi iti voi sta Nu ma iubit deloc Am rezervat de loc De mult na mai vazut asa ceva Demult timp..... Devreme am venit azi Am vazut de vreme intrebarea.
niciuna nu e corecta
:))))))
Nu am scris eu am scris o prietena
mdheea..;)