Precizeaza functia sintactica a cuvintelor: ACEST, FILMULUI, CARE, VOR AVEA LOC
Cu aceasta ocazie, va dedica acest ciclu filmului romanesc, cu sesiuni care vor avea loc in fiecare duminica a lunii noiembrie.

2

Răspunsuri

2014-08-16T12:37:40+03:00
Acest=atribut adjectival

filmului=complement indirect in dativ

care=subiect simplu

vor avea loc=predicat verbal
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-16T13:22:36+03:00
Acest = adjectiv pronominal demonstrativ f,s de atribut adjectival
filmului = substantiv comun f.s de complement indirect (cui?)
care = pronume relativ f.s de subiect 
vor avea loc = verb predicativ (la timpul viitor) f.s de predicat verbal 
......................................................................................................................................
3 4 3