Răspunsuri

2014-08-16T13:07:21+03:00
                                                                                             Draga,Mogli
Vreau sa spun ca daca traesti in jungla inseamna ca ai multi prieteni,as dori sa-ti fac o vizita in minunata ta jungla sa te intalnesc pe tine si pe prietenii tai.
                                                                                        Cu drag,
                                                                                             ......   
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-16T13:21:15+03:00
Draga Mowgli, sunt un baiat de varsta ta. M-au fermecat aventurile din viata ta, prietenii tai, locul unde traiesti, mi-ar placea sa petrec un timp cu prietenii tai dar nu cu pretul de a-i avea doar pe ei ca prieteni. Este fascinant cum reusesti sa te intelegi cu animalele dar vreau sa-ti spun ca viata nu se rezuma la caldura si siguranta unui camin si distactie, menirea omului este diferita si nu vei intelege asta decat convetuind cu oamenii, reusind sa-i intelegi si sa te faci inteles de ei, reusind sa te cunosti vazandu-te reflectat in ,,ochii,, celorlalti.
1 5 1