1. Maine te las balta.
2. Fratele meu a cazut intr-o balta din mijlocul drumului.
Sau .
1. Prietena mea m-a lasat balta.
2. In vacanta cea mare am fost la balta sa pescuiesc cu tatal meu.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-16T12:14:33+03:00
In vacanta de vara am vizitat balta pentru a pescui

m-a lasat balta atunci cand aveam cea mai mare nevoie de ajutorul sau
6 3 6
  • Utilizator Brainly
2014-08-16T12:15:45+03:00
El s-a dus la BALTA sa pescuiasca. (intindere de apa). .... Las-o BALTA. ( renunta)expresie
4 4 4