1.Scrieti toti
a)multiplii lui 9,mai mici decat 100
b)multiplii lui 8,mai mici decat 90
c)multiplii de doua cifre ai lui 14
d)multiplii de o cifra ai lui 2
e)multiplii impari de doua cifre ai numarului 19
f)multiplii pari de doua cifre ai numarului 11

2.Scrieti toti
a)divizorii lui 30 care sunt si multipli ai lui 10
b)divizorii lui 45 care sunt si multipli ai lui 5
c)multiplii lui 25 care sunt si divizori ai lui 150
d)multiplii lui 12 care sunt si divizori ai lui 120

2

Răspunsuri

2014-08-16T10:37:47+03:00
A) 0,9, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72, 81, 90, 99
b) 0, 8, 16, 24, 32, 40, 48, 56,64,72, 80, 88
c) 14, 28, 42, 56, 70, 84, 98
d) 0,2,4,6,8
e) 19, 57, 95
f) 22, 44, 66, 88
2.
a) 10, 30
b) 5, 15, 45
c)25, 50,75, 150
d) 12, 24, 60, 120
55 3 55
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-16T10:44:27+03:00
1) a)M₉={9,18,27,36,45,54,63,72, 81;90,99}

b)M₈{8,16,24,32,40,48,56,64,72,80,88}

c)M₁₄={14,28,42,56,70,84,98}

d)M₂={2,4,6,8}

e)M₁₉={19,57,95}

f)M₁₁={22,44,66,88}

2)a)D₃₀={10;30}

b)D₄₅={5,15;45}

c)M₂₅={25;50;100;150}

d)M₁₂={12,24,60,120}

53 4 53