câte nr sunt acolo ? sunt toate cu virgulă ?
am gresit ru cand am scris primul este 0,015 al doilea 3,745 al trilea 2,11 si al patrulea 74,5
*eu

Răspunsuri

2014-08-15T19:47:26+03:00
Ma = 0,015+3,745+2,11+74,5 
                    4 
ma= 80,37  =20,0925
        4
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-15T19:50:52+03:00
Media aritmetica:Ma
Ma=(0,015+3,745+2,11+74,5):4
Ma=(3,76+2,11+74,5):4
Ma=(5,87+74,5):4
Ma=84,87:4
Ma=21,2175
1 5 1