Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-15T18:39:41+03:00
Lanul de grau pe care-l vazusem de cateva ori din mers, se intindea pana la orizont ca o mare de aur. Am ramas fermecat de unduirea inceata, fara graba a spicelor coapte, care pareau sa transmita din unu intr-altul mesajele aduse de vantul care adia usor si facea mai usor de suportat caldura dogoritoare.
Pe langa freamatul graului se aude un bazait continu care tradeaza activitatea febrila, plina de extaz a multor insecte innamorate de soare si viata.
Ma las furat de fericirea emanata de atatea fiinte si uit pentru un timp de ,,neplacerile verii,,
fiind recunoscator ca am reusit sa vad, macar pentru un timp, desavarsirea ei.
13 4 13
2014-08-15T19:31:04+03:00
Este vara, in timpul caniculei din luna iulie, cand toate fiintele erau fericite, ma aflam la marginea padurii, alaturi de familie.
Soarele, mesagerul verii, imbratisa pamantul cu razele lui.
Granele de pe dealurile multicolore se miscau lin in stanga si in dreapta, in unduirea usoara a vantului. Combinele mistuiau spicele in calea lor.
Fluturii zburau gratios pe langa furnici, pentru a le mai usura munca, florile  parfumate ascultau fiecare lauda primita de la albine, greierii isi acordau chitarele pentru seara, iar frunzele dansau pe muzica usoarei adieri a vantului.
Cantecele patrunzatoare ale pasarilor te faceau sa atipesti pentru moment.
In timp ce statea de veghe deasupra padurii, coroana celui mai batran copac semana cu un trofeu urias.
Deodata, un tufis a inceput sa se miste straniu. Mi-am luat inima-n dinti si m-am apropiat incet. Prima data m-am gandit ca este o fiara. Cand colo, fiinta inspaimantatoare era un iepuras bagat in sperieti. Am incercat sa-l prind, dar acesta a fugit.
Totul a fost fascinant in acea zi, iar parintii mi-au promis ca ma vor mai aduce in padure.
Îmi pare rău dar trebuia sa fie o descriere nu o narațiune.
Scuze .Da mi se pare ca e o descriere.