Un rond de flori in forma de dreptunghi a fost impartit in trei suprafete egale in forma de patrat pe care s-au cultivat flori de culori diferite. Stiind ca suprafata intregului rand de flori este de 75 m patrati , aflati perimetrul rondului.

2

Răspunsuri

2014-08-15T17:20:05+03:00
75:3=25 aria unui  patrat
√25=5 latura patratului
5=latimea
5x3=15 lungimea
perimetrul = 2(5+15)
=2x20
=40
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-15T17:25:12+03:00
Sdreptunghi = 75m²

S pătrat = 75:3
S pătrat =  25 => l pătrat = 5m . 

P dreptunghi = 8l pătrat 
P dreptunghi = 8*5
P dreptunghi = 40m


2 5 2