Suprafata exterioara a unei cutii metalice in forma de cub cu muchia de 2,5 m este vopsita cu vopsea de culoare alba. Stiind ca un kg de vopsea acopera 7,5 m patrati de suprafata , determinati cantitatea de vopsea necesara pentru vopsirea cutiei

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-15T17:00:51+03:00
L = 2,5 m 
Arie laterală = 6l²
Al=6*(2,5)²
Al= 37,5 m²

1kg...7,5m²
x kg....37,5m²
x = 37,5:7,5
x = 5 kg vopsea
4 4 4
2014-08-15T17:00:57+03:00
6 x l²= aria totala
6x2,5²=6x6,25
=37,5( aria totala a cubului)
37,5:7,5=5 kg de vopsea necesare
1 4 1