Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-15T16:46:43+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-75 : (-5) * (-2) + (-3) * [-17 + (-8+24)] : (-3)
=  15*(-2) + (-3) * ( -17+ 16 ) : (-3) 
= -30  + ( -3 ) * (-1)  : (-3)  
=  -30 +3:(-3) 
=-30 - 1 
= -31 . 
2014-08-15T16:49:35+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
15 * (-2) + (-3) * (-1) : (-3)  = -30 + 3 : (-3) = - 30+ (- 1) = - 31