O soprafata de teren in forma de patrat cu latura de 50 m a fost cultivata cu rosii. Stiind va de pe 1 metru patrat de suprafata cultivata s-a recoltat in medie cantitatea de 17,8 kg de rosii,aflati cantitatea de rosii recoltata de pe intreaga suprafata.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-15T16:36:40+03:00
L = 50 m 
Arie pătrat = l² = 50² = 2500m²

1m²......17,8kg roşii 
2500m².....x kg rorşii 
x = 2500*17,8
x = 44500kg roşii 
2 5 2
2014-08-15T16:40:14+03:00
1)cati metri patrati are terenul?
 50 m x50m=2500mp
2)ce cantitate sa recoltat pe intreaga suprafata?
 2500x17,8=44500 (kg rosii)
1 3 1