Determinati cel mai mic numar natural care impartit pe rand la 12,15,27 da de fiecare data restul 3 si caturi nenule

c) Determinati cel mai mic numar natural care impartit pe rand la 14.21.35 da de fiecare data restul 6 si caturi nenule

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-15T16:05:48+03:00
12 = 2 * 2 * 3
15 = 3 * 5
 27 = 3 * 3 * 3
2 * 2 * 3 * 3 * 3 * 5 = 540
540 + 3 REST = 543  ESTE NUMARUL
540 / 12 = 45 + 3 REST
540 / 15 = 36 + 3 REST
540 / 27 = 20 + 3 REST
14 = 2 * 7
21 = 3 * 7 35 = 5 * 7 2 * 3 * 5 * 7 = 210 210 + 6 = 216 ESTE NUMARUL 216 = 14 = 15 REST 6 216 / 21 = 10 REST 6 216 / 35 = 6 REST 6. SCUZE, UITASEM SA REZOLV SI PUNCTUL 2. ACUM ESTE OK.
2014-08-15T16:48:53+03:00
   1)     12 egal cu 2 ori 2 ori 3
            15 egal cu 3 ori 5
             27 egal cu 3 ori 3 ori 3
              2 ori 2 ori 3 ori 3 ori 3ori 5 egal cu 540.
             540 plus 3 rest egal 543.
            540/12 egal cu 45 plus 3 rest
             540/15 36 plus 3 rest
            540/27 egal cu 20 plus 3 rest
2)          14 egal cu 2 ori 7.
             21 egal cu 3 ori 7
             35 egal cu 5 ori 7. 
              210 egal cu 2 ori 3 ori 5 ori 7.  .
              210 plus 6 egal cu 216.
            216 egal cu 14 egal cu 15 rest 6.
             216/21 egal cu 10 rest 6.
             216/35 egal cu 6 rest 6.