Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-15T13:58:34+03:00
[(x^2 + 9 ) -6x][(x^2 +9) +6x] = (x-3)^2(x+3)^2 =[(x-3)(x+3)]^2 =(x^2-9)^2
dupa "=" de ce e x-3 si x+3?
pentru ca vine restrangerea binomului x^2 -6x+9= (x-3)^2
si asta prin ce clasa se face daca nu te superi?
in clasa a6a la sfarsit
  • Utilizator Brainly
2014-08-15T15:52:43+03:00
^ = putere 
(x^2+9)^2-36(x^2)=
=(x^ 2+9)^2-(6x)^2=
=(X^2+6x+9)(x^2-6x+9)-rezultat final
P.S.:am pornit de la relatia:a^2-b^2=(a+b)(a-b)