Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T21:11:06+02:00
Materiile obisnuite + contabilitate,elemente de tehnologice generala,studiul calitati produselor si serviciilor,modul concurential,finantarea afacerii,realizarea activitatilor de birou,relatii publice si de protocol.
1 5 1
2014-02-10T21:14:10+02:00
Materiile obisnuite si contabilitate,elemente de tehnologice generala,studiul calitati produselor si serviciilor,modul concurential,finantarea afacerii,realizarea activitatilor de birou si relatii publice si de protocol.