Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-15T11:46:33+03:00
Triftongul este grupul format din 2 semivocale si o vocala...ex: cre-ioa-ne,beau (sunt in aceeasi silaba)..
Diftongul este grupul format din o semivocala si o vocala...ex:iar-na,broas-ca (sunt in aceeasi silaba)
Hiatul este grupul format din 2 vocale alaturate despartite...de ex: hi-at

sper ca te-am ajutattt:***:>>....>
Semivocalele sunt sunete care au rol de vocale si de consoane.
de ex: deal ..aici e este semivocala ,deoarece A nu poate fi niciodata smivocala
semivocalele sunt e , i , o ,u.....dar pot fii si vocale
a nciciodata nu este semivocala
niciodata**
2014-08-15T11:49:03+03:00
Triftongul este grupul de sunete format din 2 semivocale si o vocala pronuntate in aceeasi silaba.

Diftongul este un grup de 2 vocale care se afla in aceeasi silaba.

Hiatul este grupul de 2 vocale in 2 silabe distincte una langa alta.