izvoare scrise sunt acte harti documente inscriptii monede
izvoare nescrise sunt podoabe arme vase unelte oseminte
izvoare scrise:documente,harti,scrisori,acte izvoare nescrise:podoabe,vase, arme

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-15T10:45:16+03:00
Izvoare nescrise: armele,obiectele,cladirile,vase,bijuterii
Izvoarele scrise:documentele,actele,povestirile,baladele,legendele.....sper ca te-am ajutatttt:***..lla cele nescrise cred ca sunt si hartile
29 4 29
izvoarele scrise sunt documente harti monede inscriptii acte
si ce vrei de la mine?
:))))))
izvoare nescrise sunt arme podoabe vase unelte oseminte
  • Utilizator Brainly
2014-08-15T10:46:17+03:00
IZVOARE SCRISE: sunt cele tiparite din cele mai vechi timpuri IZVOARE NESCRISE:sunt cele ce se raspandesc prin viu grai, din gura in gura. legendele, povestirile, balade.
11 3 11