Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-15T10:39:43+03:00
(2k+1)+(2k+3)+(2k+5)= 6k+9=195/-9....... 6k=186/:6..... k=31→→→→ 2ķ+1= 63....... NUMERELE SUNT:63, 65, 67
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-15T11:17:07+03:00
A  ____/
             + 2
b  ____/____/
            + 2     + 2
c  ____/____/____/
   195 - 6 = 189
   189 : 3 = 63
   a = 63
   b = 63 + 2 = 65
   c = 65 + 2 = 67
      sau
195 : 3 = 65
b = 65
a = 65 - 2
a = 63
c = 65 + 2
c = 67
Sper ca ai inteles, alegi varianta care ti se pare mai pe intelesul tau. 


mihaela varianta a doua e numai ea sau te sa o combin cu prima?
gata mi-am dat seama multumesc mult
SUNT DOUA VARIANTE DE SINE STATAOARE, 2 METODE DIFERITE DE REZOLVARE. NU TREBUIE SA LE COMBINI, POATE DOAR SA LE RETII PE AMANDOUA CA SI EXEMPLE DE REZOLVARE PT. VIITOR. SICCES!
multumesc mai am vro 10 exerciti si termin tema de vacanta:)) [ aveam 12 exerciti ]