Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-14T21:10:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Duminica.......................
2 5 2
2014-08-14T21:10:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ieri a fost joi 
astăzi este vineri
poimâine va fi duminică . 
Ieri a fost joi , astazi este vineri , maine este sambata si poimaine este duminica . :)