Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T21:01:22+02:00
Reviste(1segment)
                                  }324
Ziare(5segmente)
    Rezolvare
1. 324:6=54( reviste.)
2.324-54=270(ziare)
Raspuns:Reviste-54
              Ziare-270
39 4 39
2014-02-10T21:03:25+02:00
Notam cu z = numarul ziarelor si cu r = numarul revistelor.
Avem: z + r = 324
Dar din enunt cunoastem ca z = 5 x r
Inlocuim in prima ecuatie pe z:
5 x r + r = 324
6 x r = 324
r = 324 : 6
r = 54
z = 5 x r = 5 x 54 = 270

7 3 7