Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T19:44:18+03:00
Aria triunghiului echilateral =l²√3/4

aria= 6²√3/4
aria= 36√3/4
aria=9√3
Eu inca nu am invatat chestia aia ...√ , iar daca doar asta e rezolvarea...trec peste exercitiu
Nu ai invatat inca radicalii ? dar teorema lui Pitagora ai invatat-o ?
Nu...
2014-08-14T20:12:12+03:00
Sau produsul la oricare 2 laturi inmultite cu sinusul unghiului comun,supra 2.Stii ca unghiurile sunt toate 60°, si sin de 60° e √3/2,deci ajungi la (6·6·√3/2)/2
=> (36√3/2)2,simplifici 36 cu 2(numitorul radicalului)=>(18√2/2)/2,adica 9√3.