Camelia a cumparat un dictionar si un stilou si a platit 37 lei.mircea a cumparat un dictionar si 3 stilouri si a platit 83 lei.Cati bani va plati victor daca doreste sa cumpere 2 dictionare si 2 stilouri identice cu ale prietenilor sai?

2

Răspunsuri

2014-02-10T21:02:32+02:00
1 dictionar+1 stilou=37 lei
2 dictionare+2 stilouri=37*2=74 de lei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T21:05:12+02:00
Camelia :dictionar + stilou=37
mircea:dictionar +3stilouri=83
83-37=46=2 stilouri
stilou =23
37-23=14 lei dictioar 
victor :2 dictionare+2 stilouri=74
1 5 1