Răspunsuri

2014-08-14T18:54:27+03:00
1 leu pixul , 2 lei caietul
Pai cum ai rezolvat ???
Mie imi trebuie rezolvarea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T19:03:17+03:00
2 p..........1 c.......... = 7 lei
5 p .........3 c ......... = 19 lei
inmultim prima ecuatie cu  3
6p...........3c............ = 21 lei
5p...........3c............ = 19 lei, scadem a doua ecuatie din prima si obtinem
________________________________
1p........../ ................ = 2 lei
1 pix = 2 lei
inlocuim in prima ecuatie
2 * 2 + 1c = 7 lei
1c = 7 - 4
1c = 3
1 caiet = 3 lei
.
Ms :-)
Cu plaCERE, E SIMPLU PRIN METODA COMPARATIEI.