Răspunsuri

2014-08-14T18:52:37+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T18:56:04+03:00
A=MN·NP·sinN/2=4·6·√2/2 totul supra 2 =>12√2 si ca o paralela,  sin45°=√2/2
Cu alte cuvinte... exista o formula(cea de fata) care spune ca aria unui triunghi este egala cu produsul a doua laturi(in cazul de fata MN si NP inmultit su sinusul unghiului dintre ele(in cazul nostru sinN) totul supra 2.
       Multa bafta in continuare ! 
1 5 1