Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T18:04:10+03:00
Probabilitatea se calculeaza asa :

nr. cazuri favorabile/ nr cazuri posibile

cazuri posibile=nr fete ale zarului=6
cazuri favorabile=nr prime cuprinse intre 1 si 6=2,3 si 5

deci P=3/6=1/2
1/2=50%.Scuze,uitasem de ultimul pas.Asta insa e cazul general...probelma spune de fata de sus a zarului......hmmm.....
Ms :-)
2014-08-14T18:05:27+03:00

numerele prime ale unui zar sunt 1,2,3,5,       ⇒     P=4/6=2/3=66,66%