Răspunsuri

2014-08-14T17:41:11+03:00
Sper ca te-am ajutat




Marceladanciu, desenul tau nu este desenul unui cub desfasurat.
Scz daca nu e bine eu am casit asta in caiet
Nu-ti cere scuze, toti gresim iar greselile sunt utile pentru ca din ele invatam.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T18:14:23+03:00
Desenul din fisierul atasat 
este un cub desfasurat


Ms mult
Cu placere, Erikcuta !
Cu placere, Marceladanciu !
(in ordine alfabetica)
:-)
:*
Tstefan ma poti ajuta cu ceva?