Răspunsuri

2014-08-14T16:57:29+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A avea 
Am două surori mai mari -> verb predicativ 
Am citit cartea recomandată de bunici -> verb auxiliar 

a vrea 
Vreau să rămân aici -> verb predicativ 
Voi pleca data viitoare -> verb auxiliar 
125 4 125
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T17:10:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Verbe predicative

a avea -> Avem de scris  doua exercitii cu dificultate medie.
a vrea  -> El vrea sa castige concursul de caligrafie.

verbe auxiliare

a avea ->Am de terminat rezumatul cartii pentru maine.
a vrea  ->El va construi planul pe care si l-a propus.
120 4 120