Răspunsuri

2014-02-10T20:52:07+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T20:56:43+02:00
Notezi cu a, b, c, d si e numerele pe care le cauti. Avand in vedere ca trebuie sa ai 5 variante la rest, inseamna ca ai si 5 numere posibile.
Mai intai afli numarul la care ai rest 0, adica x : 6 = 7 => x = 6 x 7 = 42
a = x + 1 = 42 + 1 = 43
b = a + 1 = x + 2 = 42 + 2 = 44
c = a + 2 = x + 3 = 42 + 3 = 45
d = a + 3 = x + 4 = 42 + 4 = 46
e = a + 4 = x + 5 = 42 + 5 = 47

4 5 4