Imi trebuie si mie analiza morfo-sintactica la cuvantul:
acoperisul din propozitia urmatoare:
El se aseza pe acoperisul casei albastre a muuminilor.

gros din propozitia urmatoare:
...intr-adevarat cam gros su ragusit...
el din propozitia urmatoare:
El se aseza pe acoperisul casei albastre a muuminilor.
Multumesc.

2

Răspunsuri

2014-08-14T16:15:43+03:00
Acoperisul-substantiv,complement circumstantial de loc
geros-adjectiv,atribut adjectival
el-pronume personal,subiect
Cum sa fie acoperișul adverb ?
e substantiv ...un acoperis ...doua acoperișuri..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T16:17:36+03:00
Pe acoperisul = complement circumstantial de loc exprimat prin substantiv comun insotit de prepozitie in acuzativ 

gros= atribut adjectival expriamat prin adjectiv prorpiu zis 

el = subiect simplu exprimat prin pronume personal 
1 5 1