Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-14T16:15:46+03:00
A-b=93
a:b=14 rest 2⇒a=14b+2

14b+2-b=93
13b+2=93
13b=91
b=91:13
b=7

a=14b+2
a=14*7+2
a=100

Verificare : 100-7=93


multumesc a fost foarte bun si rapid
la 1 min dupa ce lam postat =)
cu placere :)
2014-08-14T16:17:24+03:00
A-b=93

a:b=14 rest 2

a=14b +2

14b+2 -b=93

13b+2=93

13b=93-2
13b=91

b=7

a=93+7

a=100
2 5 2