Răspunsuri

2014-08-14T16:06:26+03:00
1. B ; a- adevarata
         b - falsa
         c - adevarata
3. 759 mm
4. 3.05 dam
5. 7.12 dal
6. 9hm+ 9 hm+ 6 hm + 6 hm= 18 hm + 12 hm= 30 hm
7. 22 : 4 = 5.5 - latura patratului  A= 5.5 X 5.5= 30.25
 La 8 si la 9 nu stiu, dar sper ca te-am ajutat!!




dar la ytn de ce nu pot sa iti trimita altii cerere de prietenie
tn pardon
pentru ca nu vreau eu!!
vreau sa imi aleg eu prietenii, nu ceilalti pe mine...
bn
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T16:11:57+03:00
1 ) b-> kg 
2)  a)  adevărat ; b -> fals ' c -> 3min = 180sec . (A) 
3) 7.59dm= 759 mm 
4) 305m²=3,05 dam²
5)712dl = 7,12 dal 
6) L = 9dm , l = 6 dm 
P = 2 ( L + l ) = 2 ( 9 + 6 ) = 2 * 15 = 30 dm 
7) P = 4l => 22=4l => l = 5,5 m 
A = l² = (5,5)² =  30,25 m ²

8) V cub = l³ ; 27 = l³ => l = 3  dm . 
cubul are 12 muchii congtuente => S = 12*3 = 36 dm . 

9) l = l
L = l + 1 
h = l + 2 
P = 4l + 4L + 4h 
P = 4l + 4 ( l + 1 ) + 4 ( l + 2 ) 
84 = 4l + 4l + 4 + 4l + 8 
72 = 12l 
l = 72 : 12 
l = 6 . 

L = 6 + 1 
L = 7 

h= 6 + 2 
h = 8 

V = l * L * h = 6*7*8 = 336 m³