Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T15:59:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Fie a,b,c măsuril unghiurilor 
a,b,c dp 10,4,6 => a = 10 k , b = 4 k , c = 6 k . 

a+b+c = 180 
10k+4k+6k = 180
k = 9 . 

a = 10*9 = 90 gr 
b = 4*9 = 36gr 

c = 6*9 = 54gr . 

⇒ triunghiul este dreptunghic 
2 5 2
2014-08-14T16:01:34+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A,b,c  dp  10,4,6  (a,b,c-masurile unghiurilor Δ)

a/10=b/4=c/6=k

a=10k
b=4k
c=6k

10k+4k+6k=180
20k=180
k=9

a=9*10=90 grade  <=>ΔABC-dreptunghic , mas<A=90 grade
b=4*9=36 grade
c=6*9=54 grade
1 5 1