Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T15:13:33+03:00
Expresie a sari peste cal 1
expresie a sari in aer 2
locutiunii a sari in ochii
locutiunii a sari din minti
Mersii esti bun :**
te rog cel mai bun!
ok :))
asa
am acum 5 cea mai buna solutie
2014-08-14T15:14:15+03:00
 locuţiunea este aceeaşi cu expresia . 
 a sări calul - a exagera 
a sări de gât - a se repezi 
a sări în capul cuiva - a certa
a-i sări ţandăra -  a se înfuria