Răspunsuri

2014-08-14T15:07:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Imaginile artistice pot fi
-vizuale -arata ceva ce poti sa vezi
-auditive-ce auzi
-olfactive-ce mirosi
-dinamice-miscarea
-cromatice-culoarea
aha,multumesc mult de tot,nu eram sigura,multumesc :* o zi frumoasa:*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T15:09:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
           există : imagine vizuală , imagine auditivă , imagine dinamică/motorie şi imagine olfactivă , tactilă , statică şi dinamică . , în total 7 
dar in mare parte sunt 4,nu?:*
mrg ... multumesc mult de tot,o zi superba,pupicei:*
da . vizuale, auditive , dinamice şi olfactive ..celelalte pot fi luate ca devieri de la astea, pe care le au la bază
multumesc :*