Ce meserie ti-ai alege? De ce? "Completati .... "

Mi-ar placea sa fiu ...................................deoarece.......................
N-as fi potrivit de meseria de.............................deoarece..................

Va rogg!!! <333

2

Răspunsuri

2014-08-14T14:57:39+03:00
1 medic 2 deoarece vreau sa ajut 3 gunoier 4 e scarbos
:))))))))))
Da cum sa nu :))))
gunoier :))
Da ii foarte desteapta fata :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T14:58:36+03:00
Mi-ar placea sa fiu profesor de matematica deoarece imi place matemetica.
N-as fi potrivit de meseria de avocat deoarece nu ma pricep la justitie.
Mersii <33
Ce legatura au afacerile cu avocatura?
multumesc pentru cel mai bn
Irina ia zi daca stii mai bine