Pentru a
confectiona 4 bluze si 3 rochii s-au folosit 17 m de material ,iar
pentru a confectiona 3bluze 2 rochii s-au folosit 12 m de material .
Atat bluzele cat si rochiile au aceeasi marime . Cati metri de material
se folosesc pentru a confectiona o rochie.
Raspunsul complet.

2

Răspunsuri

2014-08-14T14:56:17+03:00
 4b+3r=17 |-2
3b+2r=12   |3                       inmultim prima ecuatie cu -2  si a doua cu 3

-8b -6r= -34
9b+6r=36                adunam cele 2 ecuatii
b / = 2 m s-au folosit pentru o bluza

4*2+3r=17
8+3r=17

3r=17-8
3r=9

r=3m s-au folosit pentru o rochie
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-14T14:56:21+03:00
4 bluze...................3 rochii .....................17 m
3 bluze...................2 rochii .....................12 m
Aducem la acelasi termen de comparatie inmultind prima relatie cu 2 si a doua cu 3 .

8 bluze...................6 rochii ......................34 m
9 bluze...................6 rochii ......................36 m scadem relatiile si rezulta 
1 bluza........................................................2 m

1 bluza                2 metri
4 bluze                2x4=8 metri
3 rochii                17-8=9 metri
1 rochie                9:3=3 metri 

Raspuns : la o rochie se folosesc 3 metri de material

1 5 1