Răspunsuri

2014-08-14T14:40:47+03:00
A=100cm²

A=l²  =>l²=100  =>l=10

P=4l=4*10=40

P dreptunghi=40

P=2l+2L=40

2*3+2(7+x)=40

6+14+2x=40

20+2x=40

2x=40-20

2x=20

x=10  cu 10 trebuie sa marim lungimea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T14:41:00+03:00
L = 7 cm 
l = 3 cm 
Arie pătrat = 100cm² => l pătrat = 10 cm . 
P pătrat = 4l = 4*10 = 40 cm . = P dreptunghi 

P dreptunghi îniţial = 7*2+2*3 = 14 + 6 = 20 cm . 

40 = 6 + 2L 
34 = 2L 
L = 34 : 2 
L = 17 cm . 
⇒ lungimea trebuie mărită cu 17-7 , adică  10 cm . 
V : P = 40 
40 = 2*17 + 2*3 = 34 + 6 
40 = 40 .( A ) 


1 5 1