Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T14:07:46+03:00
Edmondo de Amicis = Adio , Aparatorul lui Nelli, Baiatul calabrez

Alexandru Dumas=Turnul din Nesles, Dama cu camelii, Cei trei muschetari
2 5 2
2014-08-14T14:10:42+03:00
Edmondo de Amicis: "Viata militara";"Spania";"Amintiri din Londra". Alexandru Dumas:"Masca de fier";"Turnul din Nesles";"Dupa 20 de ani". Sper ca te-am ajutat .
1 5 1