Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T13:10:39+03:00
-2 + 5 - |-4|=

= -2 +5 -4=

= -6 +5 = -1
10,90, nu se poate scoate decat cu virgula
cum aflu lungimea medianei corespunzatoare ipotenuzei intr.un triunghi derptunghic???
mediana este jumatate din ipotenuza, acum depinde de ce date iti da
suma a doua nr naturale este de 6 ori mai mare decat diferenta lor . Daca din numarul mai mic scadem 11 se obtine un numar de doua ori mai mic decat suma dintre numarul mai mare si 8. Aflati cele doua numere
Ma poti ajuta ??
2014-08-14T13:10:43+03:00
-2+5-|-4|= -2+5-4=-1
determinati numerele rationale a si b stiind ca √2a=b
determinati numerele rationale a si b stiind ca √2a+6b= 3b - 2a + √8
determinati numerele reale x si y stiind ca este adevarata relatia:
x la putere a 2 + y la puterea a 2 - 2x - 8y + 17=0
ma poti ajuta??