Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-14T13:01:15+03:00
Semnificatia este una uimitoare. Cel care a spus-o voia sa accentueze varsta la care acesta a plecat sa urmareasca Himera, un animal periculos cu cap de leu si trup de capra. El a fost foarte curajos si de aceea, aceasta exclamatie, poate fi calculata ca o lauda a respectivului.
 
   Sper ca te-am ajutat si ca il vei pune la cel mai bun raspuns... Succes pe Brainly in continuare!!


4 5 4
2014-08-14T13:09:30+03:00
Semnificatia exclamatiei este o stare afectiva acesta vroia a puna in evidenta varsta cand a plecat dupa Himera.